woho

Hmm Natta har lite rätt i sin kommentar på faller för. De stämmer, fan vad glad ja va när de va du o ja, Fan vad kul vi hade, och vad mysigt de va när de va så. Alldrig mått så bra i hela mitt liv som då. Jag kunde verkligen skratta o va va glad o va lycklig på en gång. Kände att de va han ja ville ha, o han tog mig för den ja va. De va en härlig känsla att veta att han alltid fanns där. De va kul o något som kan sätta sina spår o minnen tbx ibland tyvär..
De tog en hel vändning o hela livet vart botten. Gjorde ju inte saken helt bättre när folk fifflade bakom min rygg o de gick rykten hit o dit som tyvär delvis stämde men men.. Man var dum nog o gå på allt de falska spelat..



Nae nu ska ja till skolan iallafall.. WOW. säger ja bara att ja lyckas:p haha


.: Nathalie :.
2008-12-11 | 14:42:24 | http://mixmix90.blogg.se/
jag älskar dig :)