Besviken

Vart iväg o käkat med Natta o Tobbe de va trevligt, Efter de vart de maxi o willys o handla cigg för dom vi skulle ha fanns ej i stan. Åkte o lämnade av dom o sedan hamnade jag hemma hos Katja o Bs o drack kaffe o även Magnus var där..
Kollade o fixade lite med bloggen, tror den kan bli riktigt nice när den är klar.
Åkte till Sibyllas o gjorde Clas, Sandra o Wamsjö  sällskap en stund. sedan vart de donken.Suttit o verkligen väntat på att klockan skulle bli sju, men de va ingen som hörde av sig om något kaffe, de va ju som jag väntat mig men men förhoppningar kan man ju alltid ha.. Men de går ju bara åt skogen ändå..
Är  skapligt irriterad så förbannat trött på folk som lovar en massa o varken hör av sig eller ej om de ej håller tiden som är sagt. Utan åker o gör en massa annat. De är ju jävligt hyggligt.. Då vet ja ju att du väljer andra före mig. Bra o veta har ju fått svart på vit nu. Åhh så jävla irriterad ja blir, trött på att va en jävla vandrande påse som bara passar när de passar honom, börjar sätta sina jävla gränser nu. Måste fan börja stå på mig själv o inte bara rätta mig efter andra jämt o ständigt..  FAN JÄVLA FUCKING SKIIIIT........