Bort?

Varför ska världen vara som den är i dagens läge? Man kan ju fan börja undra hur de kommer se ut om några år. Helt jävla otroligt att vissa saker tillåts överhuvudtaget  i Sverige. Och varför finns de såna jävla idioter som försöker göra livet surt åt andra. Varför de är la tamefan ingen mening, lösaktig energi kan ja ju själv tycka. De blir som de blir när man hamnar i fel kretsar och gör en massa onödigt dumt. Vissa får ju adrenalin av att göra saker man inte får göra. Jag vet hur du haft de, och ja skiter i om hela stan vet om vad du gjort eller vem du är. Jag håller dig varmt om hjärtat ändå för du är mitt kött och blod. Mitt mitt mitt. Thats it!!.
Folk kan sprida sin dynga som dom är duktiga på att göra i fucking staden Motala. Helt klart en jävla gris stad. Vet att du haft de tuft med alla skit, ja har försökt stöta dig så gott ja kunnat och hängt med de psyko o de ena och de andra.De är svårt ja vet. Men du måste försöka kämpa och lägga ner dom umgängena och försöka börja om på nytt, de är inte helt lätt eftersom folk släppar dig i haserna. Stå på dig,älskar dig trots allt vad som händer och sker..
Hoppas allt kommer bli bra efter allt nu...


.: Ellen :.
2009-03-08 | 02:00:50 | http://ellenakamumsis.blogg.se/
vackers skrivit eve!

saknar honom och stöttar honom , men ibland blir jag lite rädd.. fegt jag vet..

:/

<3!
.: Anonym :.
2009-03-08 | 10:54:36 | http://hannamedin.blogg.se/
sv; tackdetsamma!:)



fint skrivet<3