Måndag

Vart en fruktansvärd seg dag! Inte känt för något. Blev bort bjuden på hemma gjord pizza idag fy fan vad gott det var:) sen lite flum och stök. Komplex är något typ var och varannan människa har. Innan min operation hade jag en massa komplex men dom se minskat det största jag har komplex av kvar är magen som jag aldrig har gillat under mina levande år. Hatar verkligen att se mig själv nacken eller alt med magen att köra. Det kommer bli kanon sen när jag gjort min magoperation plastik. Då tror jag att jag kommer gilla mig själv mer när jag får bort mitt största komplex problem. Folk verkar ha väldigt roligt åt det hålla på o nypas och peta o jävlas. Blir jobbigt i längden sen blir det som en tickande bomb. Nej imorn blir det iallafall sörping yeah ska upp till bönan min:)




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-04-10 | 07:27:57 | http://jennielenita.blogg.se/
Kan inte färga mitt hår med blekningar då jag har en hudsjukdom :/

Kan bara färga med milda färger, en viss typ av färg. Kan färga ljusa slingor men de får inte sitta ända från hårroten då. Tråkigt när man inte kan färga ofta och sådana fina färger som rött.