Ork

Frågan är hur mkt man orkar egentligen'! Kroppen strejkar men jag är envis som en åsna och inte ger mig i första taget! Om man kunde ha denna envishet när man tränar och inte bara när det gäller jobb! Suck. Ögon rinner, ont i halsen så var hämta ut mitt recept på cocollana förut så blir ta de se om slemet och hostan ger med sig! Tryck för bröstet och mellan skuldrorna. Jaja bara kämpa på snart helg då det blir försöka kurrera sig så man är pigg till nästa veckas kryssning! Ska bli spännande och se vad den har att erbjuda! Önskar de va fredag så man gick av sista passet imorn bitti men jaja hoppas tiden går fort! Försöka träffa mysfarbrorn i helgen oxå hoppas man är något piggare! Är så jävla förbannad och besviken på en viss person! Inte värd skiten under mina skor. Blir de klister av detta då vet ja inte vad jag är kapabel till att göra! Återstår se