Äntligen fredag

Äntligen fredag och helg för dom flesta.
Men inte för min del och det suger extremt med en jobb helg.
Inte ett dugg motiverad.
Drömmer och längtar mig bort till andra äventyr i brist på annat.
Nästa helg då jävlar ska ja va LEDIG o ha det trevligt.
Försöka i alla fall om det inte blir någon förändring.
 
Nu intagit soffläge sjukt trött,ont och seg i hela kroppen efter en heldag med köra skit,ösa skit, klättrea och klänga lite här och där.
Märks man inte är 10 år längre haha.
Men ska inte klaga .
Jag har ett fastjobb att gå till varje morgon, jag har råd köpa det jag vill ha även om det ibland krävs man måste spara.
Men det blir mitt förr eller senare en otroligt skön känsla.
Slippa gå hemma för en summa ifrån nån försäkringskassa eller akassa osv.
Otroligt skönt slippa det helvetet.
Otroligt skönt känna sina egna pengar och kunna göra vad man vill för man vet man har slitet väl för dom.
Då är man värd att unna sig saker och ting.
 
Jag har ett jobb där man är med utvecklas och lär mig nya saker nästan varje dag.
SJukt kul inget sitta stil arbete utan en fysiskt händigt arbete.
Det gillas sedan få jobba med djur sedan köra dess olika stora maskiner det är sport.
Mer tjejer till maskinentrepenader skulle det vara.
Kul med tjejer i en mans dominerad branch.
 
Nej nu in i duschen,musiken på volym sedan fundera på vad man ska hitta på och käka?
Återstår att se