borring

 Jaha vad ska man göra idag då? Blir iallafall nykter. Vill dricka men då kan ja inte köra bil o de blir handikappat.. De blir la ut o åka i city eller nåt framåt kvällen o se om de finns något vettigt folk ute.

Hmm vet inte vad de är. Du är som två personer, när vi inte ses så äru halv dryg annars inte på bra humör o de märks direkt. Lite småkaxig o så. Säger o tycker en sak då.
När man sen träffas o umgås äre som en som en tillvaro som lyser upp, inte den där dryga,kaxiga personen som du kan framföras vara ibland. Du är charmig,glad,roliga,omtänksam, o helt klart go.
Vet inte varför de är som de är men de är så exakt ja känner.
Känner att man passar ibland o ibland skitsamma typ. men men de är la bara så ja känner.
Du frågade vrf jag var som ja var igår o  vrf jag inte hängde med till sibyllas.ja svarade att de inte var något o att jag inte kände för att befinna mig där men  du fortsatte fråga o fråga..
De va nog mes iggrationen som jag kände av mest när vi sågs först, var som o prata med en vägg,därför de var lika bra o hålla käften. O sen tjatet om att ja dissade dig.. frågan är ju den vem vare som dissade vem egentligen??.. Men men
du får la va dom två personerna som du är, men ja kommer bara acceptera en utav som sidorna ska du veta.. Mår o blir bara sne på den andra sidan du visar när vi ej träffas..