Dåligt med uppdatering

Hmm vart dålig med att skriva blogg nu i några dagar, har inte haft tid, utan haft en massa saker o göra. Så slänger väl in ett inlägg om vad som hänt o kommer o hända så får vi väl se..

Torsdags: Jobbade ja på morgonen o de gick kalas bra de, sov på frukosten så ja skulle orka kvällen.
Kvällen vart de käka med Sanna o Karln:P o efter de skjusade dom hem mig så ja kunde sminka mig o klä mig inför kvällen. Förfest hemma hos mig vart de, Micke,Emil,Krasch,Ella, m,m  kom o sällskapa trevligt trevligt. Efter de vart de avgång till parken,var lite kö men de gick rätt så snabbt in ändå. Stod väl i baren i typ en timme för att få komma fram,höll på o bli tokig o putade till en hel del för dom trängde sig o de va la inte sådär populärt men de struntade ja i för ja skulle tamefan ha något att dricka.. Hade de trevligt o kul i parken o den speciella fick även en puss eftersom ja skymtade honom i några minuter haha... Åkte till Sibyllas o avslutade kvällen där, vart som de vart när ja skulle åka,eftersom de vart en hel del kladdande av en person o som sa en hel del som ja tog illa upp av men men.. Full o kaxig.. Åkte hem o somnade till en stund innan Sanna tillslut kom o hämtade mig så vi rullade in till Vreta..
Kvällens utstyrsel blev detta






Fredag: Hmm sov bort hela förmiddagen för ja var så trött o seg o allmänt mådde inte bra..Tankarna snurrade om vad fan de va han vill ha ut av de hela.. Tröttnat på de nu så orkar inte lägga ner någon energi mer på honom..känns de som nu iallafall.. Jobbade eftermiddagen de flöt på de me, men höll på o svimma ett par gånger så var tvungen o sätta mig ner o dricka lite vatten innan ja fortsatte.Åkte hem till Motala o firade jul med mamma eftersom hon kom hem ifrån småland för hon hade vart hos sin moster eller vad de nu var o firat jul,eftersom ja ändå jobbade hela julen.. Somnade till som en stock men vaknade lite senare under kvällen o hade både sms och en massa missade samtal så de var bara o ta bilen o glida ut och samspråka med lite alla möjliga.. Åkte runt lite på stan med Stefan för ja hade ändå inget vettigt för mig sedan kom svinfaktorerna förbi med sina jävla skedar.. pust pust.. Tanken hade vart o åkt till sibyllas men de va så mkt folk så de vart max. Så gjorde Stefan sällskap dit eftersom den andra bilen redan var full med folk.. Annars var kvällen helt okej..

Lördag: Hmm var la hemma typ halv 5 imorse så gick o la mig o sov till kl 9 o vid halv 10 började flyttlasset bär av till nya lägenheten, Vart la några rundar fram o tbx.. Nu ligger man i sängen helt död funderar på o sova lite o sedan plocka lite bland skiten o efter de åka iväg o fick med bruden min, men får se vad ja känner för.. Annars är ja nog öppen för förslag ikväll haha..



.: Katja :.
2008-12-27 | 19:46:53 | http://svartaenglan.blogg.se/
Åh jag vill haaaa din klänning! Geeeeeeee mig!