Faller för!

För mig har killens personlighet stort inflytande på mina känslor.
Övriga egenskaper skulle man kunna säga är att jag vill ha en jordnära kille, omtänksam,snäll,kramgo,charmig och trevlig  kille med förförande ögon.! De skulle ja inte tacka nej till.Utan att låta för konstig så vill jag ha en lite spontan kille, som gillar att mysa o småjävlas när man gör små saker som att jag står och knyter skorna och helt plöstligt får man en liten knuff in mot väggen och får en lång jävla kyss, helt oväntat.De är spännande de..Även att man står och lagar mat, så kommer han bakom och naffsar en i örat och håller på o gosar de är mysigt de. Eller någon som ligger o håller om en i sängen eller när man kollar på film o bara små myser. De är något man saknar ibland.  
En kille som accepterar mig för den jag är o för hur ja ser ut.
Vill ha någon som man kan känna sig trygg hos,må bra att va me,ha kul o allmänt bara njuta av de hela tillsammans med...
 Men om de blir de eller finns någon som vill de har ja börjat tvivla på nu. Trött o less på att alltid vara den som faller för fel killar m,m. För allt slutar tamefan bara i tårar o ett krossat hjärta! Vrf? När ska ja få känna på den positiva sidan i de hela?... Känns botten..


But I still love you




.: Nathalie :.
2008-12-11 | 01:47:56 | http://mixmix90.blogg.se/
Hjärtat mitt!

Tänk inte bara på de negativa i alla "kärlekshistorier" tänk vad glad du har varit av en pojk? tänk på hur mysigt du har haft med någon! tänk inte alltid på de negativa att pojkar är svin! tänk på de positiva också! :) och kärleken kommer när man minst behöver den! när du har slutat upp och leta och bästemmer dig att verkligen vara singel! de e då den sanna kärleken kommer! sluta upp och leta, sluta upp och bry dig om alla karlar! så kommer han där och står på din tröskel i kavaj och 10 röda rosor! :) mitt råd! släpp karlarna, låsa lite på hoppet.. så slår din önskan in!

<3
.: Katja :.
2008-12-11 | 02:36:48 | http://svartaenglan.blogg.se/
Hörrö Pudding..Nu ska du inte tänka så där negativt förstår du! Vi får ta en kaffe snart jue! Hör av dig när du har tid för lite kaffe med mig.