gött mos

Hmm seg som fan imorse  men nu äre allt utrett,han kom på vad de va för något han hade gjort, o hur han hade burit sig åt som jag tog väldigt illa vid mig av.. Bra att du kom på de efter en bra stund.. Skönt nu är de utrett. Go de är du de kan ja inte förneka. Höll på o säga som 3 orden förut men hejdade mig. Jag accepterar  mkt o infinner mig i de mesta,men börjat tröttna på de för de är bara ja som hamnar i skiten tillslut ändå. Hmm vart lite nere när ja sa ifrån men du var på iallafall, de tog ja åt mig. Kanske märktes på mig oxå. Ville bara försvinna därifrån,men kunde inte.. Allt kändes så fel,eller vad man ska säga. När ens ord inte spelar någon roll.. MÖRKLÄGGNING!!!
Nae nu ska ja bränna en skiva som ja kan ha i bilen sedan ska ja ställa mig o laga lite mat har ja tänkt. o sedan får ja se vad kvällen har att erbjuda..
Vad händer hos er idag då?