hela dan

Vart i skola hela dan,lite stolt över mig själv haha.. Vart dra in o ta en snabbfika med Marcus o snacka lite skit o umgås o så.. De va trevligt..
Sanna plockade upp mig i city så ja åkte med henne till mcd i Motala för ja skulle träffa Björn där o dricka kaffe. Satt där o prata o drev om tre kanten.. asg.. Han vart lite tyst när ja nämde de men sedan kom orden efter ett tag.. haha.. Kunde inte hålla mig kände ja de va lite svinfaktor över de hela.. Riktigt trevligt vare. Han va även snäll o skjusade hem mig de va snällt,för kände verkligen inte för att gå hem där ifrån..
Nae nu ska ja nog lägga mig o sova tror ja o sedan kanske färga håret vet ej inte fått något svar om de ännu.. men annars blir de la börja småpacka lite kanske är en bra ide o göra xd



.: Katja :.
2008-12-11 | 22:26:52 | http://svartaenglan.blogg.se/
Du har varit dålig på att höra av dig :( Du får komma över på en kaffe snart så får du se min fina ROSA datahörna :) Allt bra med dig? Saknar dig jue :(