Inte långt kvar

Just nu känner jag mig förvirrad. Jag vet inte ens riktigt vad jag känner. Är jag sur? Är jag ledsen? Är jag bitter? Är jag deprimerad? Eller är det så att jag inte känner något? Är jag tom? Är jag ingenting? Hm hm, det är svårt det där. Och jag vågar inte ens riktigt känna efter, antagligen för att jag är rädd för att få reda på svaret.Varför ska allt vara så in i helvete svårt? Kan det inte bara ordna sig, ibland, någon gång? Lite grann?

Nåväl. Det kunde ha varit värre. Det hade kunnat vara december, vilket skulle innebära att det snart var jul, vilket skulle innebära att det snart var nyår, vilket skulle betyda att det snart är ett nytt år. Och det innebär att det har gått ett helt år sen förra året!

Vänta, va? Är det december? Sen när då? Idag
Fy fan nu är inte långt kvar....