Nu är ja nöjd

Haha jag är fan skit stolt över mig.. Nu har ja lyckats få in musiken min i bloggen.. Jippí.. kan de bli bättre? Ne de får dugga för ett tag nu:D
Lagt ner några timmar på bloggen idag känner ja, o de vart ju bra resultat över de hela. Vad tycker ni?
Ska la ge mig in på o göra en snygg header oxå men  just nu så orkar jag det inte..

Har man annars gjort idag då? Hmm sovit,pluggat, vart med Natta en stund. Hon hjälpte mig med smink o kläder till Dejten med Marcus.. Var nervös som fan.. Men när man väl fick träffa honom o fick en stor varm kram så släppte nervositeten, de va kanon skönt. Vart käka på resturang o prata om saker vi vart med om o bla bla.. Riktigt trevligt vare men något som fick mig att tappa hackan var när ja skulle åka hem var att han hade köpt en ros till mig för att tacka för att jag tillslut kom o träffade honom o ochså som tack för en trevlig kväll med mysigt sällskap.. De värmde kan ja meddela.
Var helt klart en trevlig kväll.. Kanske kommer göras om vad vet ja.. Sånt som märks:D
Sitter hemma hos Natta nu, hon har vart o käkat julbord med lars o  company .De va trevligt o gött de tyckte hon hehe..
Nu sitter man här o funderar på vad man ska göra, ska la ta bilen o åka o tanka sen tänkte ja sedan får ja la se vad kvällen har o erbjuda som sagt..