Otäckt

Tog bilen till skolan imorse, de va riktigt otäckt o obehagligt. Låg slask o snö på hela jäva vägen o ja bara kände hur bilen slirade i blasket. O de kom långtradare o körde förbi i full fart så de bara skvätte massa skit o oblans i bilen.. ursch trodde ja aldrig skulle komma fram till skolan. Var sån jäkla trafik eftersom de hänt en olycka. Inte ett dugg förvånad, men de va inte ja som orsakat den iallafall så tur var väl de, trodde de skulle hända mig oxå eftersom de var sånt väglag som de var. Ursch aldrig känt mig så rädd o nervös för att tappa kontrollen över bilen som jag var i morse. Tänke först va hemma för ja ville ej kör i skiten. Men nu har jag prövat på de oxå, o de var ju som de var..
Kom iallafall fram till skolan o kollade film som tur var. Sedan hade vi prov som ja hade missat o de gick ju INTE så bra de,men gjorde mitt bästa blir la göra om de skiten när ja orkar.
Åkte hem o hämtade Fredrik,Antti,Erkki och Dennis hemma hos Fredriksmorsa sedan drog vi till stan en sväng o kollade läget  o tog även en fika o pratade lite skit.. trevligt trevlig.. Mitt i allt så dyker Natta upp så pratar lite med henne..
Hämta mamma på jobbet vid typ halv 4 o efter de så har ja suttit o pluggat tills nu, nu är jag nästa klar med allt jag missade förra veckan.. SKÖNT! känns förbannat skönt kan ja lova.. försöka fixa till de sista till jul nu, så hoppas ja inte kommer in i depritions skiten igen som gör att ja skiter i skolan o läxor..
Vill ta Studenten o ja ska fan bita ihop o klara de även fast mitt liv går i perioder. Ena stunden hoppa av skiter i allt o andra kämpar o kämpar med arbetet....
Hmm vad ska man göra nu då? Funderar på o börja lite på morgondagens svenska B uppgift eller om ja ska sätta mig o försöka komma överens med Småföretagande B som jag VERKLIGEN HATAR!! Måste göra omprov i de skiten eftersom de ej gick så bra o skriva de provet idag men men.. Inget favvo ämne direkt.. Massa räkna o ja HATAR verkligen matte, alltid gjort de,de är inte riktigt min grej o har o kommer aldrig bli heller kan ja lova..