Ska jag?

Står i valet o kvalet om ja ska till parken eller inte. Vill men vet ej om de är någon bra ide. Skulle va kul o komma ut o ha kul,intaga alkohol i stora mängder och allmänt svina o dumma sig. Men om ja känner mig rätt så kommer ja inte släppa en grej om ja väl ser den.. Kommer bli ett jävla liv om de nu blir som jag tror de kommer bli. Du är så förbannat falsk så du inte är värd att lägga ner någon energi, men du ska fan inte få gå där ifrån fri om du tror de. Ska fan va jävlig o elak mot dig så fort ja får chansen o då menar ja verkligen elak... Är kapabel till de mesta när de gäller dig dit jävla helvete..
Om de nu blir parken så blir de förfesta med Stefan och company tror ja,annars förfestar ja hos någon annan,får se vad ja känner för helt enkelt.. Försöker få med mig någon kompis men inte en jävel har ju pengar o de är ju surt.
Hmm sitter o funderar på vad fan man ska ha på sig för kläder. Om man ska ha vanliga eller om man ska ha något mer uttittande haha.. De vore ju en syn för gudarna om man skulle gå såhär.. asg:p.. Får se vad ja känner för helt enkelt. Är ju imorgon så har ju tid o tänka över de.

 


.: Katja :.
2008-12-24 | 15:37:23 | http://svartaenglan.blogg.se/
Åh vart har du köpt den där klänningen och strumpbyxorna? meeej vill ha jue!!! GE mig!! Haha!
.: Katja :.
2008-12-24 | 15:38:12 | http://svartaenglan.blogg.se/
Smyger in och önskar dig en underbar jul!