Volvo

Sanna o Ekkii kom o hämtade mig o körde ut mig till varv, för ja skulle hämta bilen. Satt där ute o pratade lite skit o Linuz vill leka, så satte mig ner o lekte med honom en stund. Sedan ville han gosa i sängen så var bara o lägga sig där i någon eller några minuter. Höll på o somna direkt nästan. haha.
Prata lite med Bosse o Karro om lite allt möjligt.Hmm märktes direkt att de är volvo ja ska ha iallafall sitter så förbannat behagligt i dom o dom låter kalas. Men just den här jävla skitbilen de märktes ju att den verkligen är en bruksbil. Växelspaken är trögare än trögast o ratten är seg.. Hmm blir nog en vettigare volvo för mig, den dagen ja skaffar mig en egen bil. Och de är ju inte en på ett tag..haha
Rullade in till motala o hämtade mina grejer o sedan plockade upp Paddan så åkte o käka lite o sedan hem o hämtade de sista ja hade glömt. Fikade med Ella o Krasch sedan kom även Sanna o vi gick ut o pratade lite..
Hmm helt plötsligt dyker äckel karln upp bakom ryggen på mig. Ursch fy fan var så ja höll på o spy..
Sanna skjusade hem Paddan men hon kom tbx efter ett tag o sedan rullade vi ut till Styra o sedan efter vi vart där  o pratat lite skit så rullade vi in mot Linköping tog oss nästan in på 20 min.. Volvon fick vissa vad den gick för haha..
Annars har la dagen bara rullat på,hunnit få mkt gjort o allt.  Så snart äre jul om några minuter..
Nae nu ska ja lägga mig o va social med dom andra i huset:p
natti natti