Helgens sammanfattning.

Lördag: Åkte in till Motala efter jobbet  Claes o Sandra kom o hämta mig de va snällt gjort.. Drack kaffe o käkade tårta hemma hos Natta o vi samspråka lite o sedan dök öven Wamsjö upp en sväng o pratade om Tjällmo eftersom de är Fest där nu på Lördag o de kan nog bli jävligt kul tror ja. Senare framåt kvällen vart de Umgås med Krasch o Ella drack kaffe o då dök även Paddan O Pekka upp. Jag hade ju glömt att ja lovat dricka kaffe med henne så dom va med o fikade..
Hmm vetifan vad som hände med mig lite senare vart helt ur form,vart totalt omotiverad. Men de har ju mkt med o göra om allt som hänt runt omkring mig o mkt mer som ja inte namnger här. Åkte racer i hans 740 de va lite otäckt de när älgen dök upp framför var bara o blunda,men han försvann rätt så fort,de va skönt de.Lämnade av Ella hos sin pojkvän,o efter de så åkte Krasch o ja runt lite.
Vet inte vad som hänt med mig blir lite rädd för mig själv ibland när ja inte känner igen mig. Var har den snälla o gamla Evelina tagit vägen? vetifan. Förut undvek man bråk o tjafs och nu ibland så söker man konflikter inte ett dugg rädd för att dra till någon är la för man är trött på att ta skit o de har ja fått nog av. Onödigt att slå på skit för skit skvätter men va fan,bäst o ta tillfället till akt ibland

Söndag: Åkte från motala 10 över 4 på morgonen fyfan höll på  o somna flera gånger i Krasch bil. Fick iallfall sova knappt en timma. Inte blivit mkt sova denna helg får väl ta igen de på måndag istället då ja är ledig. Hämtade upp Ellen o Eve o skjusade dom till Duntis där ja även lämnade bilen o blev upphämtad av Claes o Sandra. Åkte runt lite kollade tåg men satt kvar i bilen kändes lika bra de. Kaffe på donken med Stefan o Björn