När ska ja få vara den lyckliga?

Ibland hatar jag verkligen att dagdrömma, eller egentligen tycker jag om det men det är väl just det som är problemet. Jag drömmer så orealistiska drömmar, om det mesta, trycker bort den verklighet som är alltför nära och som jag inte vill vara del av. Jag finns i nuet så länge nuet handlar om något annat än mitt liv, däremellan flyr jag in i min drömvärld, jag drömmer om han jag inte kan få.
Jag kan drömma om vad jag minns, en sådan där härligt stöttande kram, fina ord... ja alltså i textform, jag vet precis hur det känns att läsa "kram"... Sedan får jag föreställa mig hur det egentligen skulle vara, och med tanke på vem jag själv är
Också mina drömmar om kärleken. I de stunder förnuftet får tag i mig går mitt hjärta sönder, visserligen bara i små små bitar, men det handlar om en tidsfråga innan det smulas sönder totalt. Mitt förnuft vet att hjärtat drömmer om något som aldrig kommer hända
igen.
Vill bara fly långt här ifrån till de landet där ärlighet,och tryggheten finns. Där man blir älskad för den man är,kan känna frid o ro o duga till den person som ja är skapt till o vara. Varför ska de va som de är i dagens läge?
När ska en annan känna sig lycklig o må prima skinka?Känna att man är älskad,omtyckt,speciell, få vara den man är,leva livet,skratta o ha någon o håll kär? De är de som bränner mest att man inte har. Allt känns så tomt.Ingen man kan ta hand om eller ha mysiga hemmakvällar nedkrypna i soffan eller sängen med ett täcke o bara känna värmen o närheten. Men de är la bara o drömma. Känns som man bara är till besvär när man pratar eller sms med folk. Vad har ja gjort för fel? Förlåt om ja stör o skickar en massa dynga ska inte upprepas. Kan lika bra sluta sms:a helt om de bara är jobbigt o svara. Känns som allt o alla har något emot mig. Sitter o grunar på vad de är ja gjort för fel men kan ej komma på något. Antingen äre att folk är irriterade o stressade när dom jobbar o inte orkar med en massa sms.Annars är de la en massa annat.. Saknar sms kontakten med vissa som man hade förut när allt var  toppen, men nu känns de som de är botten..
JA vill vara den tjejen med leendet på läpparna som mår kanon bra,ha någon att ta hand om,älska,tycka om,mysa med, och bli accepterad för den ja är  o hur jag ser ut.. Men nedå tyvär bara motgångar i detta jävla fucking liv ja börjar bli jäkligt less på.Nae nu orkar ja inte skriva mer om allt detta. Blir ändå i slutändan att man sitter o tycker synd om sig själv,o de gör ju inte hela GREJEN bättre.
Nae om man ska försöka krypa ner o sova lite, för någon skola imorgon blir de inte för min del kan ja lova.
Struntar helt o hållet i de skiten denna vecka orkar inte..



.: Nathalie :.
2008-11-27 | 00:29:30 |
den dagen kommer då du får känna allt de där! även om de känns att den tiden inte kommer komma överhuvudtaget, så gör den det! <33 promies<3 älskar diiig gumman :)