Vila i frid

Vart minnestund i kyrkan o begravningen har ägt rum. Fy fan vad ja saknar dig o förstår alla andra som också saknar dig. Det är hemskt, du hade många år kvar o leva men livet sa ifrån..Tårarna kommer o går
Du va en underbar o hjälpsam person som ville alla väl. Du hjälpte mig många gånger på rätt väg när ja hade kört i diket. Du var mitt bollplank,stöd,o en otroligt bra vän.Kunde prata om allt med dig kändes de som,du fanns alltid där,även fast du ibland hade bråttom till något så tog du dig tid för mig o mina problem.Du va den som gav mig motivationen att orka ta tag i saker i mitt liv. Vrf ska värden vara orättvis. Kunde lika bra ha varit ja som kunnat försvinna, hade vart bra med tanke på allt ja råkat ut för de hade varit mkt bättre. Men ensak är säkert vi kommer alltid minnas dig för du var en sån speciell o snäll person som ville alla väl så vrf straffade de sig så här? De är inte rättvis. men vadå de är ju inget som är i dagens samhälle ändå..
Vila i frid Bengan..