Skiver lite

Mina fingrar bara skakar och flyter på tagentbordet.
Tankarna bara flyger iväg, och drömmarna tar över mig.
Mitt hjärta öppnar sig för att kunna få hjälp.
Allvarliga känslor är förfärligt att ha,
Det vet jag allt om.
Han som hjälp mig ur gallrena, och dem svåraste tiderna.
När jag mina armar skurit, och gått runt och svurit.
Då jag sjönk av svaghet och han tog tag i mitt liv,
Det var som om han levde i mig,
Han fick mig att inse att livet var en lek som gick att spela.
Han fick mig att inse, att det inte var game over ännu.
Han kunde handskas med mig, han kunde få mig må bra.
Han kunde hjälpa mig, fyfan vad du är bra.
Jag blir rörd av att tänka på hur mycket du hjälpt mig.
Jag älskar dig Stefan!

                                                                                                    Döden dödar,
                                                                                                    Kärleken smittar.
                                                                                                   Om man skulle föra ihop dom,
                                                                                                    vem skulle vinna.
                                                                                                   skulle kärleken dö,
                                                                                                   Eller skulle döden bli smittad av evig kärlek??

Förut var allting svart eller vitt.
Nu är gränserna inte lika klara.
Tiden är tiden, den är vad den är, en krök i universum. Livet bjuder på sött och salt och surt, vilken blandning!

I vilket fall går vi hand i hand
även om greppet är lösare ibland.

Hur ska kärleken vara? Rosenrött hela tiden?
Nej, det tror jag ej är möjligt.
Jag vet bara att du är min bästa vän,
min partner, min älskade,
kanske låter det löjligt.
Du är en del av mig
och den tidr vi levt nära har fogat oss samman.
Även om det inte alltid är rosenrött vet jag att vi fortfarande har flamman.

På vår kärlek kan inte ställas prognoser.
Det är till dig jag vänder mig när det blåser.
Det är dig jag tänker på när livet känns tungt.
Det är du som åter får mitt hjärta att slå lugnt.
När jag är ensam är det dig jag saknar.
Det är i din famn jag vaknar...


.: mia :.
2009-04-06 | 13:36:56 | http://mizzmias.blogg.se/
Men du tjejen..Är det du som har skrivit dom där texterna?? =)



Kram
.: Marielle :.
2009-04-06 | 17:03:44 | http://marielllle.blogg.se/
Hej! :)

Frågestund på min blogg ikväll! Avslutas vid midnatt.

Puss /Marielle