Lördag

Fredag kvällen blev de mat hos morsan och syrran. Var la där till typ klockan 10 sen var ja påväg hem så ringde älsks bror och va lite rund om fötterna som hade tappat bort sin sko,så de vart åka in till mantorp och lämna dom till honom. Sen när man var påväg hem så vare bara o vända för att åka in till linköping och möta upp älsk. Så blunda la vid typ halv 3 och sen ringde hans bror vid halv 4 och väkte mig och en massa sms. Så rätt seg kan ja lova just nu.
Ska in till mantorp i eftermiddag och där blir de några öl skulle ja tro



.: Alexandra :.
2009-08-29 | 12:52:32 | http://piinkbarbiie.blogg.se/
Hihi Jaa klart jag lever. Har bara varit så himlans nere nu ett tag. Men nu tror jag att jag fått nya krafter.

Jo visst vi vann 600 kr så det var inte illa.

Kom du inte fram och hälsade för då? Jag såg inte dig iaf! Allt bra med er? Kram
.: Alexandra :.
2009-08-30 | 10:04:53 | http://piinkbarbiie.blogg.se/
jodå det är jätte skönt att jag börjar må bättre faktiskt. Vi ska på inskrivning nu på Tisdag. och sen 1 Oktober kommer vi se bebisen igen för då ska vi på Ultra Ljud.