Födelsedagen då

Vaknade av att mobilen ringde imorse o de va min kära kusin som ringde. haha han hade gått och plingat på över allt här runt omkring men inte hittat där ja bodde.. Så fick gå ut o möta honom.. Haha han hade missat min port xd. Illa..
Fika och prata en hel del massa skit med honom,de va trevligt de.. Åkte iväg till systemet och handlade tills imorn då de blir parken,... inte så pepp på de längre,men men.. De har la sina orsaker de me.,
Var med Fredde till lasarettet en sväng oxå.. Efter de blev de mcd och käka, träffa även på freddes kompisar där..
Åkte iväg till systemet Igen men dock inte handla till mig själv utan min kusse..

Åkte till pappa och vart firad där och käka en förjävla god tårta, sedan kom farmor och farfar m,m så vart öppna packet.. Fick grejer till bilen,mig själv och pengar så klart:)
Ska åka in till linköping och ta ut mig den stereon ja vill ha som inte motala har,så pappa skulle hänga med o paya den:D..
Var iväg på maxi och handla lite grogg virke  och sedan hårfärg. Blir färga håret imorn.lagom till parken om ja nu ska gå,inte bestämt mig ännu.. Har ju en biljett så de blir la gå iallafall....

Har kommit på, de är ingen ide att planera något längre,för de blir iallafall aldrig som man bestämt så de blir hädan efter ta dagen som den kommer... Thats it!!

Nae nu ska ja läsa lite bloggar och vänta på att mamma ska komma hem och fira mig.. Ska bli intressant och se vad hon har för paket..
Annars har dagen varit kalas bra:)


.: kiicka :.
2009-02-26 | 19:43:44 | http://piinkbarbiie.blogg.se/
Hoppas du fick en bra dag gumman...

Massa kramar
.: Katja ♥ :.
2009-02-26 | 20:41:14 | http://lyckligaord.blogg.se/
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattis igen :) Puss på pannan :)