Meningen?

Min blogg är som livet. helt meningslös i ett större perspektiv. livet på jorden är lika meningslöst som denhär bloggen. men varje människa skapar sin egen mening med sitt liv ändå. Precis på samma sätt har varje inlägg här ett individuellt syfte och en mening, trots att bloggen som summa är meningslös.

Usch, blir galen, är inne i den jobbiga perioden då hormonerna jävlas med mig. Är så jäkla trött på det, det förstör nästan halva mitt liv. En del märker inte av den perioden, medan jag blir trött, irriterad och vill helst bo själv någonstans där jag bara kan få vara det där PMS-monstret, få vara tystlåten och vara för mig själv utan att behöva känna mig otrevlig. Det värsta är att jag sväljer min frustration, vilket gör att jag säkert mår ännu sämre. Men eftersom jag är en person som gärna inte vill göra andra illa så sväljer jag, och då blir det att jag på något sätt ändå inte är mig själv, jag skulle behöva bli förbannad när jag känner det så, känner mig som en vulkan som ska få ett utbrott när som helst. Men jag kan ju inte heller förpesta livet för de andra hemma heller, det är svårt
.

Det är konstigt var livets gång går upp och ner. Upp och ner. Ibland är det upp, jääättelänge. Och ibland är det också ner, jättelänge.
Det är lite konstigt tycker jag. Varför är det så olika, och så olika för olika människor




.: Natta "Mixmix" Andersson :.
2009-02-25 | 22:15:34 | http://mixmix90.blogg.se/
näe gud de blev inte sexit.. xD



sluta deppa babe! bli glad :) du glad, jag glad, du ledsen, jag ledsen <33 </3
.: Bells :.
2009-02-26 | 01:02:30 | http://bellyy.blogg.se/
fin blogg