Vägen dit är lång

Vägen till lyckan är lång och snårig
min erfarenhet är mångårig
Att finna lyckan är komplicerad och svår
men att till slut kärleken kunna nå
får mig att känna mig het

Vägen till lyckan och kärleken
går via magen, de säger
Mitt hjärta du alltid äger
du förför mig med din blick
utan något komplicerat trick

Jag ser din längtan i dina ögon
att du vill och vågar
vi ska finna varandra på alla vägar och broar
som oss sammanför i kärlekens tecken
Min längtan är din längtan

Dina blickar, de avslöjar
att du både önskar och ber
om att få tillit och kärlek
Jag vill vara din för evigt
så att jag ditt skratt kan få se

Du är alltid välkommen hem
oavsett vad klockan är
mitt på dagen eller i natten klockan fem
Jag kommer alltid finnas där
när du vill ha mig dig när´

Min kärlek till dig för alltid är
vill alltid vara med dig få vara
jag vet inte hur jag ska förklara
min kärlek till dig nu och här
Låt mig bara få med dig vara

Skratt, gråt och glädje
det finns mellan oss
i jakten på den eviga lyckan
låt mig kärlek få känna
när du finns där, eld i mitt hjärta jag känna

Vägen till lycka är lång och snårig
lycklig jag är som kärleken få funnit
Du finns där i mitt liv
försvinn aldrig från mig,
det är du som kärlek är




.: Katja ♥ :.
2009-02-10 | 16:38:23 | http://lyckligaord.blogg.se/
Haha..jag tror ju vad jag vill på det där med att du slutat med kaffet :) Men då sparar vi på kaffet nästa gång du kommer på fika då :) Då blir det vatten och skorpor :D
.: Anonym :.
2009-02-10 | 18:18:09 |
Haha,du är bra go du gumman :)
.: Anonym :.
2009-02-10 | 20:36:56 |
Shit vad har du gjort med din sida? Riktigt nice :)
.: Katja ♥ :.
2009-02-10 | 20:48:56 | http://lyckligaord.blogg.se/
det var riktigt bra :)