Värd det!

Jag är lycklig
Mitt liv lyser igen,090113 är den underbaraste dagen i mitt liv.
Då blev de vi, min älskling och jag.
Ni måste förstå, ja har aldrig mått så bra som ja gjort sen ja träffade honom,han har verkligen förändrar
mitt seende på mitt liv och att våga lite o anförtro sig hos någon igen!
De är så förbannat skönt, för ja förtjänar fan detta nu efter allt skit som hänt!
Det kommer aldrig finnas något något som kan få mig att sluta älska honom för jag känner att han är den
rätta för mig och jag vill aldrig förlora honom.
Han är mitt allt, han är hela min värld.
Kärleken bevaras den är sann.
Jag kommer alltid älska sig.
Jag älskar dig så mkt att de inte går att beskriva med ord!
Du är hela mitt hjärta, det är ditt namn som har ristats in i det och det är som  en
äkta tatuering, den komemr aldrig försvinna därifrån!
Han är ängeln som kom från ovan, med kärleken i din varma o mysiga famn och du är defenitivt den rätta för mig.
Är så förbannat glad att ja träffat honom, han har fått kämpa för att visa att han är pålitlig,han har förändrat mitt liv o gjort så ja fått en bättre positivare syn på de och alla inte är idioter utan de finns bra människor också och människor som bryr sig..


Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre
Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv
Jag älskar dig
Du är anledningen
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den enda meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår

Man måste respektera den man älskar, man kan vara både lyckligt och olyckligt kär.
Ibland kan det både kännas tungt och jobbigt, varför är förälskelse underbar men inte kärlek?
När man har mött den rätta så vet man det.
Kärlek börjar med bråk och slutar i...
Jag är alltid rädd för att min kärlek ifrån dej.
Kärlek är nått man får när man föds, kärlek är nått man vill ha när man dör, men det är inte självklart med kärlek.
Och kärlek är inte bara kärlek utan mycket mer.
När man är kär leker livet med en.
Jag är ensam och rädd, vill man ha all kärlek man får?
Av kärlek blir man varm inombords.

Kärleken är så underbart som en blöt kyss.
Med rosor i min hand och dig i min famn.
Jag vill aldrig vakna upp, upp ur dina armar.
Kärlek är ömhet och närhet.
Men ändå så är jag säker på att du är mitt liv.