Att gå vidare!

Att gå vidare är inte så lätt som man tror. Men på något konstigt sätt så säger alla att det kommer att fungera, även för mig om utgången av detta blir det tråkiga, som jag inte vill ska hända.

Det känns tungt att inte veta, väldigt tungt. Jag trippar på tå, och hålls på halster för att invänta ett besked. Ett positivt som innebär styrka hos oss båda för att det ska funka, det kommer ta tid, eller ett negativt som kommer förändra hela våra liv.

Livet är inte alltid roligt och det går upp och ner. Studietiden är bara en del av våra liv och sen blir det ett vanligt liv igen som innebär jobb och en hel del annat.


Att gå vidare i livet,de har ja gjort många gånger och gör de hela tiden, men att glömma och förlåta andra oaccepterade beteenden är en helt annan sak.

Men ja förstår naturligtvis att de som gjort dessa saker vill att man skall glömma och förlåta för då slipper de ju bli påminda om dessa saker, men alla kan ju inte som vissa vända andra kinden till.

Jag vet vad som är sant och mina vänner vet vad som är sant
och vad andra tycker o tror sig veta om mig, de skiter ja fullständigt i!
Vill ni veta något så äre väl inte så himla svårt att höra av sig ?? Fegt kallar ja de!
Jag kommer köra mitt race!