Dax o skriva lite igen då!

Hmm jadu de var ju några dagar sen man skrev här då. Ska väl ta mig i kragen o skriva lite då.
Hmm har la inte hänt så mkt mår iallafall lite bättre nu, men de går som sagt lite upp o ner som en bergodalbana.
Fredagen spenderades med Sanna o Sandra först drack kaffe o snackade lite skit. Sedan var ja även lite med Bs,Katja o Axman o prata lite o shit o allmänt småjävlades lite haha..
Älsk kom även när han var klar med de han skulle göra så vart umgås med honom resten av kvällen o åkte några varv o allmänt hade trevligt.. Även Sandra och Micke var ute o pratade lite skit.. Annars vare en helt okej kväll,komma ut lite o umgås med nära o kära som bara finns där för mig,de värmer och de uppskattar jag jätte mkt ska ni veta:)
Kul att man kunde liva upp stämningen o göra några på bättre humör o andra tankar de var ju positivt de:) men de är ju vänner till för att göra..
Annars idag så har ja jobbat lite, de har gått bra, sparkbågen höll ja på o få bortsparkad på mig, men ja han greppa tag.
Hmm känner nu eller kände förut att ja fick förbannat ont i magen o hjärtat slog dubbla slag kändes de som, riktigt otäckt kändes som man knappt kunde andas o de bara snurrade till i huvudet.. Ursch..
Skulle egentligen strunta i att jobba eftersom ja måste ta de lugnt, o de är ju inget diretk lugnt jobb ja har. så får stå mina kast vad som än händer.. Bör ju inte bli värre än vad de redan har varit...
Nae nu ska ja  fixa o trixa lite innan de blir avgång!