Känner mig så levande!!

Du gjorde mig levande.
Du fick mig att le.
Du fick mig att skratta.
Du gav mig den styrka jag behövde för att leva
Du visade mig vägen mot all lycka som jag trodde var borta
Du fick mig att inse att livet är värt att leva
Att jag har en framtid som jag kanske vill ha upplevt innan jag dör
Jag tackar dig för den värme du gav mig när jag var  ledsen
Mitt hjärta dunkar för dig,
mitt sinne tänker på dig,
min själ vill vara nära din,
det är du som gör att livet är värt att leva
När vi är ifrån varandra, tänker jag på dig.
När vi träffas bränner mitt hjärta.
Längtan vore att få vara hos dig.
Längtan vore att få krama dig.
Mitt hjärta brinner av längtan,
längtan att åter få träffa dig.
Jag räknar timmar, minuter och sekunder,
denna ständiga plåga,
minuter känns som timmar.
men när jag åter träffar dig, känns timmar som minuter och tiden den bara rinner iväg!
Hoppas de kommer bli något bra av de hela!

Saknar dig som fan!



.: Nilla :.
2009-01-13 | 00:40:19 |
naaaw.. va gulligt
.: Katja :.
2009-01-13 | 01:05:51 | http://lyckligaord.blogg.se/
Åh jag är super glad för din skull! Jag sa ju att det skulle lösa sig!