Sant

♥♥

Leendet på mina läppar,
Nu förändras allting,
Leendet på mina läppar,
Tänk om jag visste att du fanns till.

Mitt liv har varit värdelöst,
Fram tills att du kom hit,
Mitt liv har varit värdelöst,
Nu är det slut på allt slit.

Nu vänder jag blad,
Hoppas på ett bättre liv,
Nu vänder jag blad,
Och tar nästa stora kliv.

Jag öppnar mig för någon,
Tror att livet ändå blir bra,
Jag öppnar mig för någon,
Och undrar om det här är att vara glad?

Jag har gått för ofta på egen gata,
Det är så lätt att gå förbi, att bara hata,
Vi är fast där vi är och börjar bli desperata,
Förändra våra liv är ett mål, men det är så lätt att bara prata.

Vi målar upp bilder som om vi var små,
Att vi kanske har lite svårt att förstå,
Livet har börjat nu, och det börjar bli hårt då,
Någon borde väcka oss, det går inte att leva på måfå.

Vi borde hitta kärlek i allt det vi ser,
men det är svårare att titta upp än att titta ner,
Du kan skjuta mig i huvudet när jag gud tillber,
det börjar gå utför ner något sådant sker.

Men jag lovar vi ska klara det här,
Vi använder vingarna, och ser var det bär,
Men om vi skulle krascha, och hamna här,
Snälla, lova mig, att hålla mig kär.