Fakta

Ditt namn? Evelina Lindström
Födelseår? 1989
Hur Lång är du? 170
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Vad kommer hända idag
Vart befinner du dig just nu? i sängen med datorn
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa

Har du några husdjur? Nej
Är du singel?Nej
Vem är snyggast? hmm
Vem vet mest om dig? Natta,Sanna
Vad vill du ha just nu? En massa mys
Ditt mål i livet? Leva livet.
Rädd för? Reptiler

Sjunger du? ne
Vad har du för skostorlek? 39-40
Vill du (för-) gifta dig? ja det vill ja
kommer du överens med dina föräldrar? jao
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? Adidas
Kläder du har på dig? Jeans o linne
Favoritårstid? sommar :D <3
Favoritmat och dryck? det som e gott :)

Hur svarar du i telefonen hemma? aa
Hur svarar du i mobilen? aaa,hallå,evelina
Sov du ensam inatt? nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? Älskar dig ? Stefan
Druckit idag? ne
Vad är det för väder hos dig nu? Det snöar .:X
Godaste glassmaken? marängswisch
Drömmer du mardrömmar? ibland
Favoritklädsel? jeans
Favoritgodis? massa olika :D
Hur många kuddar sover du med?4

Längtar du mest efter just nu? Till min älskling
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Parfym


Saknar du någon just nu? ja
Snus eller cigaretter?inget
Knark? - nej
Vill du ha barn? Ja men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja men redan fyllt
Är du blyg? Ja
Tycker du att du har fin dialekt? Ja östgöte
Tycker du om fester? japp
Tycker folk du är snygg? nja
Har du använt någon hårprodukt idag? ne
Vad har du för planer till helgen? Helgen som kommer blir jag inlåst : Jobba
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Vem får en kram? mina vänner och stefan
Vem får en puss? stefan
Sprit, cider, vin eller öl? vin och cider
Hund, råtta eller katt? lätt hund




.: Du Vet Inte :.
2009-03-23 | 22:15:20 | http://duvetintee.blogg.se/
Halluuu



hoppas allt är bra med dig!



Jag har en fråga i min blogg som jag skulle vilja att du svara. de kan bli en rätt rolig diskussion faktisk..



sen kan vi ju alltid följa varandra via blogglovin.

letar efter nya heta bloggare som man alltid kan få inspiration av o sen brukar jag köra veckans bloggare o skriva om vissa bloggare!



Vad tycker du :)



Kramis M