Hur kommer livet se ut?

Haft en tanke i mitt huvud nästan hela dagen som ja har gått och funderat och grunat över. De är ju den tanka hur kommer mitt liv se ut om 10 år då man är 30 år. Vad äre som hänt innan man fyller de året. De är en stor fundering som ja har just nu. Men samtidigt jävligt nyfiken på hur den kommer se ut..
Kommer man va samma person då? Hur kommer man förändras? Väldigt många frågor ihuvudet som dyker upp.
Framför allt kommer man leva då över huvudtaget de är ju den stora frågan de..
Kommer man va ihop med samma karl? Vart kommer man bo? Har vi flyttat ihop,djur?barn? Massa massa frågor som bara snurrar omkring.
Man kan ju alltid drömma om hur ens liv ser ut för de brukar ju alltid funka att drömma sig bort..haha..
Hoppas iallafall på att ja har ett bra jobb,goda vänner, hus på landet med en massa djur och en karl:)
Villa,volvo,vovve. kanske barnvagn vem vet. Inget man kan säga nu. haha..
Men har man turen så kanske den drömmen går i uppfyllelse.. Men de får man ta när den tiden är kommen.

Nu koncentrerar ja mig på de liv ja har nu och försöker få svar på dom frågorna ja grunar över i de livet.
Har iallafall en underbar karl som ja skulle tänka mig bosätta mig förr eller senare:) Skit bil har man ju oxå men de kommer bli en volvo eller golf till sommaren har ja sagt. Återstår att se.

Hur tror ni erat liv kommer se ut om 10 år?




.: Bea :.
2009-03-02 | 21:54:54 | http://beatricebrorsson.blogg.se/
Fin blogg du har :D