Kvällen

Kvällen har beståt att få fram min blogg ur tankarna hur ja verkligen vill ha den. Lite svårt att få den verkligen men få se hur de går med de.Så ett par timmar har gått åt att planera den i detalj och hela allted och välja bilder och fixa till. Nu är ja klar med de för stunden iallafall. Sedan har de blivit plugga lite och leta fakta till hemprovet ja fick, men typiskt som de va så har mina anteckningar o block kommit bort i flytten eller nåt,för ja hittar de inte,vänt upp o ner på hela rummet. Åhh blir tokig när ja inte hittar saker. Så de gjorde ju inte provet enklare för den delen,kommer knappt ihåg något ut av de,men lite hade fastnat. Så får försöka göra de bästa av situationen,ska höra med min morbror om han kan lite om de. Hoppas de iallafall.För annars vetifan vad ja ska göra. Måste klara detta skitprov så han kan sätta betyg någon gång..
Nu blir de läsa lite bloggar o tänka lite mer på designen ja vill ha skapad:)



.: Leonora - The Magic Memories :.
2009-03-26 | 23:12:12 | http://magiskaminnen.blogg.se/
sv; okej :D

ne inte mkt!

göra nu ikväll då?
.: Alexandra :.
2009-03-27 | 04:36:43 | http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
sv: hehe jag spenderade min mesta tid i ishallen idag så har tyvärr inte märkt något av det fina vädret:(