Min

Min kära älskling. Du vet inte hur mycket du betyder för mig och du vet inte hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig alldeles för mycket, så jag skulle aldrig falla mig in att släppa tycket.
Du lyser upp min dag, och jag släpper aldrig ditt tag.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag dig saknar, du är den första jag tänker på då jag vaknar.
Mitt liv tillhör dig, och ditt liv tillhör mig.
Jag hoppas nu du kan förstå, för detta måste verkligen gå!
JAG ÄLSKAR DIG STEFAN! 


To love is painful it is true and not to love is painful to.

But the hardest pain is to love and not be loved again


Blir du älskad, älska tillbaka.

Blir du sårad, såra ej igen.


Blir du glömd, låt så vara, säkert finner du en bättre vän.

Kärlek är som ett lotteri, därför måste du spela för att vinna.




.: Caroline :.
2009-03-27 | 14:38:50 | http://carroheterjag.blogg.se/
Hej.

Det är bara bra. Ska göra högskoleprovet imorgon och efter det blir det hockey.

Jag lägger bara till dom bloggarna på bloglovin som jag vill läsa!
.: Karin :.
2009-03-27 | 17:56:34 | http://karinhildesson.blogg.se/
Hej! Snygg blogg, och du skriver bra med! :) Jag ska fortsätta läsa den. Besök min blogg, och kommentera gärna :D Ha en fortsatt bra dag, kram