Stereo

Woho vart iväg med far min och äntligen plockat ut mig den stereon jag ville ha. Kanon bra fanns bara en kvar på lagret så en jävla tur hade man som tur var.. Blir de ha musik i bilen till helgen om ja har tur,ska bara be någon som är händig som kan koppla in den åt mig. För ja ger mig inte in och gör de ifall de blir något fel. Så får se vem som gör de åt mig..
Sedan vart de iväg och fika med Krasch de va tamefan år och dar sen kändes de som. Typ inte setts sen i januari eller sen de nu var. De va trevligt,prata lite skit,kolla läget vad som allmänt hänt under den tiden.. Fika la i drygt två timmar tiden bara rann iväg. Träffade även Sarah  och Bea en sväng och pratade lite med dom. Stöte även på Madeline och passade på och gratulera henne till körkort som hon lyckades ta idag.. Kul för sig tjejen. Rulla lungt i trafiken hehe..
Nae nu blir de försöka få tag på någon som kan fixa steron åt mig imorn. För är ju ändå hemma hela dagen ändå ska bara iväg och träna annars blir de lugnt.