Så äre!

Kärleken är obeskrivlig till dig, du har varit ett enormt stöd för min del,du har fått mig våga chansa våga tro och verkligen våga gå vidare med mitt liv. Har fått ett helt annat perspektiv av den bilden du har målat upp för mig och den bilden stämmer så bra. Trodde ja aldrig skulle säga detta,men ja har aldrig mått så bra med någon innan som jag mår när ja är med dig. Jag får vara den ja är som person, och då kan ja verkligen vara den ja egentligen är.
Få ha den mjuka sidan för mig själv,som ja inte visar allt för mycket av. De är så skönt att man kan få va den mjuka och lite halv blyga personen.
Personer som känt mig sen ja mindre vet hur ja fungerar och folk som ja lärt känna  nu på senaste tid har nog aldrig fått se min mjuka sida, och dom som väl fått se den eller lakt märke till den. Har aldrig trott att ja kunna vara så mjuk,
Bara visat de tuffa utåt men man kan ju inte alltid vara sån men ibland behövs de lite attityd för att bli hörd..

Känns så otroligt skönt att man kan andas ut och va sig själv, och skita i va andra tycker och tänker. Folk som tror dom känner mig har inte en anning om hur ja fungerar. Folk som snackar sin skit som dom eller hört om mig är verkligen ute på hal is ibland. Ingen vet ett skit helt enkelt. Jag vet vad som är sant och inte sant. Jag vet hur ja fungerar i vissa situationer och inte i vissa situationer. Men ja vet iallafall vad som är bäst för mig själv,för de kan ingen annan komma och tala om dittan och dattan om vad som är bra och inte bra. De är sånt man får känna sig fram till själv.
Jag kan få för mig att vräcka ur mig vad som helst när ja är arg,och då kokar de i dom orden som kommer ut oxå kan ja meddela. Om folk har problem med de så är de la upp till dom i sånafall. Men de är iallafall så ja funkar och så kommer de alltid vara. Och de som sägs i dom orden brukar jäkligt ofta stämma kan ja upplysa er om.
Har ni problem så säg de till mig istället än att håll på och fiffla med de.. Bara allmänt fegt..
För har ja problem med någon eller några så märks de bra tydligt, Visst ja kanske inte säger något direkt utan muttrar för mig själv om vad ja tycker om den/dom men de brukar komma ut förr eller senare ändå.När jag  fått säga vad ja tycker och tänker om de ena och de andra så  brukar va en otrolig lättnad att få de sagt.



.: Anonym :.
2009-03-10 | 19:44:55 |
Hej Eve!

Fin blogg du har;)

Lite mycket rosa och tjejig men vad faan!!

Du skriver ju bara så förbannat mycket:P

Hade bra/L
.: Alex :.
2009-03-10 | 20:41:00 | http://zazzeliten.blogg.se/
tack :) du med :)
.: Sandra &Tindra :.
2009-03-10 | 21:04:05 | http://sandraallard.blogg.se/
Tack så mkt. Din var väldigt fin den oxå :) har du fixat den själv? Jätte fin :)
.: Natta "Mixmix" Andersson :.
2009-03-10 | 22:28:28 | http://mixmix90.blogg.se/
men du kan ju inte häjda ditt temprament.. :P

<3 jag älskar iaf dig för den du är :D <333
.: Sandra :.
2009-03-10 | 23:26:12 | http://zannyh.blogg.se/
Tack ! ;) din blogg är också fin! :)