Vad skulle vi göra utan kärlek?

All kärlek är bra kärlek, så länge den är frivillig,
ömsesidig och inte skadar någon tredje person!
Äkta kärlek är något vi alla behöver och vad är mer härligt än att tillsammans
med sin partner känna att en kärleksfull, öm blick säger mer än 1 000 ord?
Kärleken är universal och något vi alla behöver ha tillgång till!

Att värdesätta relationer mellan människor är viktigt och det gäller att ha en bra
kommunikation och öppenhet - till din kärlek, partner, vän, familj och medmänniskor.
Låt känslorna flöda, kommunicera med varandra och ha kvalitetstid! Vi vill att du ska värna
om den dina relationer och att du ska känna kärlek tillsammans med din partner - varje dag

För varje slag mitt hjärta slår,
Så hoppas jag att du förstår.
Att varje slag, det slår för dig.
Tack för att du finns hos mig.

Du lärde mig le åt allt svårt,
Du finns vid min sida
när livet är hårt.
Du vet att du betyder allt för mig,
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.

Tack för att du finns
och lyser upp min dag.
Hoppar du, Hoppar jag!
Jag älskar dej...