Dagen efter

Rätt seg må ja säga och öm i låren och sen ner efter allt dansande igår i garaget.Haha men kul hade vi iallafall.
Kvällen börja med grillfest och alkoholintag hos jerry. Sen fick ja skjus till bbg när ja och nilla satt och festa lite.Sen kom niklas och älsk och hämta oss så vi åkte ut till jerry och destå mer ännu mer. Var där ute och skämta och drev med folk.Sen framåt natten kom slobban och törner så satt och dumma mig med dom lite. Sen  åkte vi med dom in till bbg ensväng och kolla läget men där vart vi deståvärre kvar,så försökte fixa annan skjusa hem för var rejält fyllehungrig. De löste sig iallafall.
Kvällen slutade bra iallafall vi kom hem hela:p
Idag blir de sova och slappa dag skulle ja tro,kommer inte orka röra en fena.
Rökte även igår har ja inte gjort på typ mer en ett och ett halvt år eller vad de är.Smakade riktigt gott kan ja lova att få ta några bloss, men mer än så blir de inte.
Ska ta mig i kragen och ladda upp lite bilder,glömde ju dock kamran hemma suck så fick bli mobilen.


.: Alexandra :.
2009-09-06 | 13:05:29 | http://piinkbarbiie.blogg.se/
Hallojsan... JOdå det knallar på här hemma i mjölby. Och magen ja du jag känner mig verkligen som en flodhäst helt ärligt. Jag kommer inte i några av mina jeans längre... KATASTROF hur fan ska detta sluta haha? :O Vad har du och killen gjort denna helg annars då? Och hur mår lilla vovven?