bevisat

Nu är de bevisat vem som är ens vänner!
Nöjer mig med dom få ja verkligen litar på.
Resten det skiter ja i nu.
Du o ni har bevisat vart ni står o då tänker ja inte ödsla någon mer tid på er.
Klarar mig utan folk som bara ska ha ha o skjus hit o dit o sedan inte betala för sig.
Snikna idioter som lever på andra.
JAJA nog med de.
Livet går vidare som sagt skiter fullständigt i er nu!
Kom nyss hem iallafall,var iväg o handla frukost tills imorn o sedan tanka bilen
så den är redo på måndag då flyttlaset bär iväg ifrån stan.
Längtar som fan, kan göra vad man vill utan att folk vet vad man gör.
Ska bli förjävla skönt.
Hoppas mitt nya nr kommer nästa vecka oxå så ja kan börja använda de o sedan
bara ha dom ja vill ha med i telefonen,resten de skiter ja i.
Skönt att ha vänner som stötar en till max o finns vid ens baksida.
Nae nu blir de sängen o försöka sova bort min ryggsmärta efter dagens händelse.
Natti natti
Den trognaste vän man har de är tjejan min.
Hon o ja i ur o skur!
Thats it o snart blire tillökning i familjen=)
Kommer bli mys



.: Katja :.
2010-08-21 | 23:55:57 | http://smultronduvan.blogg.se/
Hejsan! Hoppas din ryggvärk är borta imorn, har addat dig på msn! O jag la inte upp din kommentar offentligt i och med din mail där ;o) Krami!s