Sant

Vänner!!
Känns som att vissa bara hör av sig då det passar dom vilket känns ganska jobbigt ..

Då dom behöver hjälp med något eller vill att man ska följa med någonstans som sällskap osv.

Det är självklart jag ställer upp i alla lägen och finns där om det är nått .

Det är det vänner är till för.

Och att även visa att man bryr sig och att dom betyder något för en.

Men när man har hjälpt dom med dom sakerna dom vill ha hjälp med och dom är nöjda,då hör dom inte av sig nå mer föränn dom vill ha något annat av en .

Dom hör aldrig av sig och frågar hur man mår om man ska hitta på något å sånna saker som man brukar göra .

Vissa ha snackat skit också bakom min rygg med..

Det är bara så jävla fel.människor utan hjärta och hjärna går inte hem hos mig tyvär.

Det är bara för patetiskt och ni är sorgliga för hur ni håller på.

Jag tror faktiskt jag är för snäll som person.

Men jag vet också att jag är för bra för att dom gör som dom gör.

Bara jag som vinner på det i slutändan ändå.

Därför kommer jag hädanefter hålla mig till mina riktiga vänner som hör av sig som bryr sig om mig som frågar hur jag mår som ger mig lycka och värme och får mig att må bra .