Shopping

Idag har de typ vart full fart. Handlat lite och hämtat syrran.
Sen var vi hemma enstund sedan drog vi till linköping för älsk skulle visa sin bror vart på arla han skulle lasta av o på. Efter de blev det biltema o handla lite och sedan swedol där det vart inhandla 3 par extra ljus så där hamna la notan över 1000lappen:p
Men men ska de bli bra så får de kosta oxå. Såäre.
Imorn blir det fixa dit dom och de om tiden finns sånt som märks.
Var över hos farsan ensväng och snacka lite skit och prata om hur en viss person beter sig.
Psyket nästa vore ju en bra ide, men blir la så när man umgås med många psykon. Men men. Hämta mina grejer sen by by åt det packet.
Såäre.
Gött gött.
Nae nu blir det tv sedan invänta natten då de blir va fyllechafför




.: Alexandra :.
2010-03-05 | 23:56:01 | http://vadfanskajagheta.se
härligt med shopping:D



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du tkr min blogg är intressant:D