Bestämt mig

Kommer låsa denna blogg nu och ni som vill ha tillgång till
bloggen får maila mig här innan fredag.
För sen kommer jag låsa den fredag kväll eller lördag får se.
Känner att jag inte vill dela med mig av allt som skrivs och folk som inte har med
mitt liv att göra.
Kommer bli en låst blogg där jag kan skriva vad fan ja vill utan att folk
har en hum om vad jag gör med mitt liv.
Ska bli otroligt skönt må ja säga.
Får se hur länge bloggen kommer va låst.
Sånt som märks.
Men nu vet ni det mina kära blogg läsare.
Idag har det varit en kanon dag.
Vaknade hos kompisen vid 9 då det blev iväg till lilla hem på frulle.
Sedan vidare till linköping för lite shopping.
Hämta tjejkompisen i sörping sedan iväg och fika i finspång.
En dag med fullt av aktiviteter.
Helgen längtar jag till ska bli underbart.
Mitt charmtroll du kommer va saknad