Fredag

Helt veckovild denna vecka får för mig det är
lördag idag.
Igår var det trevligt som fan här hemma gick inte la mig förens vid 4 tiden imorse
Mysigt som fan dels att de snöa ute ochså för den delen.
Körde ju morsan och dom tilltysklands bussen.
Vart iallafall inte mkt sömn för var fullt i sängen när ja skulle sova så
blev stutsa upp vid 10 tiden och sedan in till stan handla för att
sedan vidare iväg på kalas.
Smakade förjävla bra, ikväll blir de kanske nån grogg får se även bortbjuden till några
bekanta man ej umgåts med på bra länge där det blir tacos på menyn.
Smarrigt värre yeah.
Fan vad jag älskar mitt liv just nu.
Gör precis vad som faller mig in och problemet väck förhoppningsvis.
Yeah det gillas.
Nej nu greja lite här hemma sedan blir de gå en promenad med hundarna innan man beger sig iväg
på lite aktiviteter.
Yeah.
Ha en bra dag för det ska tamefan jag ha.
Njut av livet för det tänker jag göra för den delen oxå:)