Fuck

Ingen ska få mig att må dåligt och trycka ner mig.
Tänker inte ta mer skit ifrån folk som tror  dom
kan behandla mig som skit.
Jag har det fan bra mkt bättre utan er.
Ni söker bara sympati för att ni ska få medlidande och klankar
ner på andra bara för att ni själva mår så jävla dåligt.
Ni är inte värda ett skit.
Jag förtjänar så mkt bättre än all skit ni slänger på mig.
Ni är inte värda min energi ens.
Men behöver skriva av mig.
Jag gör vad ja vill och när jag vill.
Jag tänker fan inte komma o hålla handen så fort det inte passar.
Fan slut med det skiten nu.
Försöker  bara få igång tjafs hela jävla tiden det klarar jag mig utan.
Får se hur allt blir funderingar på att byta nr igen så ja slipper ha
nån kontakt med er igen.
Tänker inte bli mer kvävd och nedtryckt.
Är sjukt trött på det att vandra efter andras näsor.
Imorn blir det iallafall full fart här hemma med hundarna.
Sedan får man lite besök som alltid är lika trevligt.
Sen blir de gå upp tidigt och skjusa mamma på fredag morgon då
hon drar iväg till tyskland.
En helg hemma med hundarna,grilla,underbara vänner och stök.
Fan vad jag längtar.