Måndag

Vaknade kl 3 imorse och var jätte pigg låg
och grejade fram till kl 7 då jag måste somnat om och vaknade runt
halv 10 av en massa sms o samtal ja misstat.
Härligt ingen lugn stund här inte men jag njuter av allt som händer och sker.
Sjukt positiv sommar detta kommer bli längtar som fan.
Allt knallar på imorn kommer läkarn ringa för det är dax för 1 års kontrollen efter min
gbp operation.
Ska bli intressant och se så proverna är bra sedan prata om yttligare en operation.
Spännande som fan.
Idag har man iallafall varit ute och gått en mil i allt möjligt väglag.
Sjukt trött i kroppen när vi kom tillbaks så motion det fick vi alla idag o hundarna
sov som stockar när jag kom hem.
SNart torsdag då de kommer hända en jobbig sak.
Vetrinären suck.
En full fart med hundarna och massa skojigheter.
Nervös inför helgen då det kommer bli lite allvarligare saker som ska diskuteras.
Hoppas det kommer gå bra det hoppas jag.