Påskafton

Ingen direkt påskstämning med all snö utanför fönstret.
Men underbart väder nu när solen verkligen ligger på och
ger sig sin värme.
Mysigt
.
Nu skulle man bara ha nån att krama om i vårvädret och känna alla fjärillar.
Men så är inte fallet.
Glad att ha mina vänner omkring mig iallafall som får mig må
bra och finnas till om det är något.
Skönt med ett sätt att inte va bunden nu kan man göra vad fan man vill,
man behöver inte ta hänsyn till någon utan kan göra vad fan som en
faller mig in.
Eftersom jag är en sjukt impulsiv människa så passar det bra.
Nu ska jag bara leva livet denna sommar.
Håller tummarna på jobb och flytt.
Längtar bara räkna ner och se vad som händer.

Jag har iallafall lärt mig under denna helgs gång att jag ska va
glad för den jag är och fortsätta vara den jag är för det kommer jag
komma långt på sägs det.
Det värmer att höra att folk är nöjda med mig omkring mig att jag är unik
och underbar.
Värmer att höra allt detta så svårt att ta till mig det men blir en slags glädje som
spirrar i kroppen ändå när man får höra allt detta.
Jag som alltid under många ård tid nedvärderat mig själv.
Aldrig varit nöjd utan bara kränkt mig själv med allt skit.
Men mitt i allt i denna långa tunnel ser man ljuset där borta någonstans.
Jag ska kämpa mig upp till toppen och ingen ska få mig fall dig botten.
Jag är och förtjänar något så mkt bättre med livet.
Jag ska va glad för den jag är och alla jag har omkring mig.
Inte långt ifrån mina mål jag ska göra 2012.
Ska ta tag i nästa sak som jag pratat om länge i snart 4 år som ja ska ta mig
i kragen och ta kontakt med den tjejen som ska hjälpa mig.
Vad det är det återkommer jag om senare denna månad.
Dessa 9 kg jag vill gå ner verkar inte vilja va med mig.
Dom stretar typ emot så inget kul.
Men jag ska tamefan gå ner dom 9 jävla kg om jag då bara ska leva på bröd och vatten.
Men skiten det ska bort.
Sen kan jag pusta ut och va nöjd över att jag Äntligen nåt mitt mål som
jag kämpad med i ca 12år.




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-04-09 | 14:28:01 | http://jennielenita.blogg.se/
Alltså ditt hår är så jäkla fräsh! Så snygg röd färg, sådan färg skulle jag också vilja ha, men får inte till det då jag har rätt mörkt hår. LOVE IT!