Ojj

Oj var ett tagsen jag skrev här ser jag nu.
Varit sjukt mkt denna helg och vecka som varit.
Full rulle så inte hunnit med datorn för fem öre.
Rätt skönt att va data oberoende nu när man har fullt upp.
Jag trivs med allt som det är just nu.
Mår bra och har sjukt roligt.
Lördags blev det som sagt ullared för lite shopping med kompisen.
Hemvägen svängde vi förbi high chaparall hälsade på kompisen som campa där.
Blev ensväng inne på high chaparall första gången jag var där så en stor upplevelse.
Massa häst killar oxå för den delen men se men inte röra haha.
Sedan blir det hem för fullamuggar för att åka på raggarfest med boysen i jänken i laxå.
Men kom bara halvvägs haha.
Sen blev jag kvar hos hjärtat.
Där det blivit mkt arbete  eftersom han ska bygga ut huset så kört röjsåg och små grejat i kåken.
Nu äre bara invänta bygget sätter igång.
Imorn blir det till söder ensväng sedan hem och packa för
sen bär det iväg till power meet som jag längtat.