Kväll

Gokväll dagen har för det mesta dels spenderats hemma var in till stan ensväng var hos läkarn nu är remissen skickat så bara invänta besked sen! Håller tummarna:) sexy baby yeah haha blev även iväg och handla lite med syrran sen hem och vila var helt slut när jag kom hem så somnade en stund inte helt fel! Blev även iväg på en kaffe och nystekta och fiskade strömming var inte helt fel för magen. Imorn ska jag hålla mig hemma försöka iallafall så man får varva av lite och få in rutiner på medicin och sprutor. Hade inga problem när jag skulle ta sprutor när jag hade gjort gbp gick kanon. Nu äre hemsk sitter och sitter sedan fegar ur sen om och om igen men tills slut sitter nål jäveln på kroppen iallafall efter Mkt om och men! Beror ju som sagt på humör oxå har ja haft en dålig dag då sitter sprutan på plats direkt men går i sina perioder de mä. Skulle åkt till hjärtat idag men kände fanns ingen ork att åka den biten så får se om jag åker upp imorn kväll om ja är pigg efter han slutat jobba för saknar honom lite smått var ju ett Tagsen nu:) nej nu blir de sova lite ögonen går i kors och pupiller det har jag knappt några haha av tabletterna:)




.: Isacs Mamma :.
2012-06-19 | 11:41:18 | http://isacsmamma.blogg.se
Hej söta!
Gillar du smycken?

Kolla då in min grymma tävling:)

Direktlänk:
http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/tavling-i-samarbete-med-cbe-1.html

Kram kram!