våga

Våga Våga
Folk som följt bloggen har frågat om mer vågade bilder.
Eftersom jag verkligen hatat min kropp och fattar inte hur ja kunde
låta det gå så långt som det gjorde,
Men nu känner jag att jag är bered att lägga upp före och efter bilder.
När jag ser tbx blir jag bara illamående men än stor lättnad att jag tog tag
i mitt viktproblem och gjorde något åt saken innan det kunde varit försent eller
blivit värre.
En del trivs att va kraftiga men än del inte och jag är en av dom.
En läxa har jag lärt mig aldrig mer 3 siffrigt på vågen ALDRIG.
Nu är det focus må bra,ta hand om mig,njuta av kilona som försvinner.
Denna lycka,denna känsla den är obeskrivnligt att få uppleva denna resa på både gott
och ont med alla komplikationer som varit men ser jag tbx nu på bilder så har de varit värt denna resa.