Bad o bastu

Idag har det varit en kanon dag.
Fick min systemkamra idag en
Eos 1100D
skit nöjd.
Nu är min helg räddad med massa fotografering.
Sedan iväg och käka mat med s o umgicks ensväng o prata
en massa minnen och skvaller.
Trevligt trevligt kul o få tillbaks kontakten igen.
Skiter i vad andra tycker o tänker.
Kör mitt egna race o de kommer ja alltid göra.
Sedan kvällen tänkte jag slappa för var inte direkt i form.
Men blev dra till kompisens jobb och basta o bada.
Det var underbart skönt må ja säga o välbehövligt efter en veckas
stress och de ena o de andra.
Nu sitter man hemma typ halvdöd med en godispåse och lite coca cola.
Kommer nog somna skapligt har jag en känsla av.





.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-03 | 18:37:54 | http://jennielenita.blogg.se/
Du kommer inte ånga dig, den kameran är underbar ❤ Själv har jag en Canon EOS 550D och det är kärlek ❤ :)