Kväll

Sjukt nepp eller nedtryckt känns det som.
Inget biter på mig jag vandrar efter min egna näsa.
Det bör folk känna till som känner mig.
Ingen kan få mig att ändra på mig.
Jag är den jag är och såäre.
Jag gör mina val ibland fel och ibland fel.
Men sånt är livet alla kan inte va perfekta som så
många tror att dom är.
Dom val man gör är upp till var och en så varför hålla på o käfta.
Känns som ett jävla fängelse ibland men ändå något som drar
mig tillbaks.
Sjukt.
Hota med saker och ting det fungerar heller inte.
Bara att strunta it.
Man orkar livet till en viss del, men ibland funderar man ju på vad meningen
egentligen är med det.
När man är på botten.
Men nej jag ska kämpa.
Har mkt att köpa för.
Dels bli av  med all övervikt
Bli nöjd med mitt utseende o trivas.
Kämpa för mina barns uppväxt när de sker.
Det är min mening och sedan ha nån vid min sida
i vått och torrt som förstår mig och uppskattar mig för den jag är.
Ikväll blev det kycklinggryta smakade riktigt bra så nu är
jag mätt och belåten.

Även tjejan fick sin klösställning och den var populär




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-12 | 10:18:16 | http://jennielenita.blogg.se/
Tack :)



Fick inte till det där med bakgrunden i inläggen :( Kan ju ha någon färg på menyerna eller bara på inläggen?
.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-12 | 20:31:24 | http://jennielenita.blogg.se/
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer på designen, har du några förslag? ;P